sobota, 29 września 2012

Bla-bla-bla. Zaaaamówionka :3

Hejo :3
Dzisiaj wstałam wcześnie, bardzo wcześnie. 
Więc notka też tak o 9-10. 
Chciałam Wam podać kody do fajnych mapek robionych przeze mnie, ale to bardzo czasochłonne i myślę że się nie wyrobię. Zatem wymyśliłam co innego, wiem że mało osób czyta ten blog. Może wcale nikt go nie czyta, ale chciałabym żeby był on popularny wśród myszek aczkolwiek gdy widzę te wszystkie inne blogi czuję że najlepiej to by się zamknęło tego bloga. Jednak chciałabym żebyście pod tą notką zamieszczali komentarze z Waszymi zachciankami odnośnie mapek do chatek plemiennych. Dokładnie chciałabym żeby znalazły się informacje gdzie mogę przesłać Wam kod ( Np. GG czy Skype) i opis jak mapka ma wyglądać, co ma się na niej znajdować. I prosiłabym o nierozpowszechnianie tych kodów ponieważ jedna osoba się namęczy przy robieniu tych mapek, a druga po prostu skopiuje i już. Oczywiście od czasu-do czasu zamieszczę kody i screeny mapek dla wszystkich i dla tych którym nie chce się składać zamówień : P
Więc co ? Mi pozostaje podać swój numer kontaktowy.
GG- 12213477.
Skype - elliesmith80
Jeszcze dzisiaj chciałam dodać jakieś foty z TFM, ale to dopiero później bo teraz mi się już nic nie chcę. 
W dodatku muszę się skontaktować z LawinaPL i porozmawiać. 
Hm, no to.. BYE.
Maiisy ~*~ Zjadacz Sera ~*~

1 komentarz:

  1. Mapka mi się bardzo podoba,ładnie zagospodarowane . :D Jednakże usunęłabym norkę i plakat,za to kino powiększyła. 7/10 :D

    OdpowiedzUsuń