niedziela, 30 września 2012

Customize, pare słów ode mnie. Uehuehe.

Mam ochotę na pisanie, ale tematy które muszę obczaić są długie a ja nie mam zamiaru teraz pisać długiej notki. Jakąś krótką. Mam pewien plan, ale nie chcę go na razie ujawniać ponieważ nie wiem czy jest on pewny, nie chcę pisać sama. Chcę być pewna że kiedy wejdę na bloga zobaczę post innej redaktorki a nie pustkę a gdy zapytam kiedy, w odpowiedzi dostaję nie wiem. Wiem że nie mogę zbyt dużo oczekiwać ponieważ wiem - nauka, nauka i jeszcze raz nauka. Ale na przykład napisać jakąś krótką notkę np. w środę i długą w sobotę to nie problem? W godzinach takich i takich. Bla bla. 
Co konkretnie ? Jakoś dzisiaj tak dziwnie gadam jak i piszę. 
NABÓR NA BLOGGERKĘ ?
Myślę że to za wcześnie, ale chciałabym mieć jakąś kumpelkę z blogga. Proste. Taką co mnie zastąpi w razie czego i tak dalej, ale nie będzie zaniedbywała blogga bo mam tego serdecznie już dość. Widziałyście blog transformiceroedoressexy ? Wszystkie notki napisane przeze mnie. Tylko przywitanie Lawin. Dwie inne bloggerki. Wiem że to tępe że to tu teraz piszę, ale to mnie wkurzyło. Mówiłam na samym początku - Nie możemy go zaniedbać. Jednak to się stało. Nie do końca co prawda bo często piszę. DOBRA. Koniec tematu bo bd kłótnia jeszcze ;P O czyyyymmmm..... Wiem, customize. 
Co to Customize ? Niby banalna rzecz, ale niektórzy nie wiedzą. 
Na przykład fryz Rejnboł Dasz ( XD ) można przerobić na zwykłe brązowe włosy : d
Tak to wygląda ogółem, a pod spodem instrukcja jak to zrobić dokładniej.

1. Klikamy ,,MENU'' w naszej zakładce na dole obok pola czatu. 
2. Kiedy klikniemy myszką na Menu klikamy w zakładkę Sklep ( czwarte od góry )
3. Klikamy ,,Kupione akcesoria'' i wybieramy swój przedmiot który chcemy przerobić i klikamy ,,Customize'' po czym...
PS. Fuck, mam mało serków :CC Idę zbierać -,-
4. Wyskakuje nam takie coś :


1. Ustalamy kolory swoich włosów ( ja wybrałam rainbow dasha i miałam dużo przerabianka ^^ ) klikając np. na E3E894.
2. Paczymy ( Co ja paczę xd. ) na kolor włosów myszki jaki jest, krok zbędny, ale zrobiłam żeby mieć więcej roboty. GENIUS. 
3. Kursorem (?), dobra.. Kółeczkiem ustalamy wybrany kolorek. Ja wybrałam sobie plastikowy blond, nie miałam na myśli kogoś obrazić ;p.
4. Klikamy wyślij i taaaaaadaaaa ! W zakładce ,, Kupione akcesoria'' znajduje się przerabiana przez nas rzecz. Yeaaaah. A żeby przywrócić z powrotem domyślne kolory klikamy ,,Domyślna'' ( jest na obrazku wyżej ).


Myślę że niektórym myszkom to pomogło, liczę na komentarze. 
BYE. 
Maiisy ~*~ Zjadacz Sera ~*~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz