sobota, 22 września 2012

Przywitanko ;D


Siemaelocześć : 3
Blog w pełni poświęcony Transformice, może trochę po marudzę coś tam o swoim nastroju, ale to wszystko.Wiem że nikomu nie chce się tu czytać w jaką stronę szorowałam zęby. Co tu znajdziecie ? 
Znajdziecie tu dużo. Instrukcje jak grać, konkursy, kody do mapek, jak stworzyć plemię, kody, title, fotki, spotkania, jak stworzyć mapkę, jak zrobić customize i nowości na TFM ! Dużo prawda ? Mój blog na którym piszę z dziewczynami- http://transformiceroedoressexy.blog.pl/ 
Jest on na onecie, co wszystko utrudnia dlatego właśnie założyłam bloga na bloggerze. I myślę że to słuszna decyzja. Co dzisiaj napiszę ? W trzech notkach - Przywitanie, Konkurs, Fotki. Chcę je przekopiować z tamtego bloga. Jak nazywam się w Transformice ? Maiisy, gram od lutego tego roku. Mam średnie staty i na pewno nie będę się wywyższać jak będę miała 1000 firstów a ktoś obok 45. Jaka jestem ? 
Śmieszna, wredna, przyjacielska, sarkastyczna i dowcipna. Na TFM czasami wdaję się w kłótnie, głównie z tzw. koksami które szpanują i wyzywają że osoby co mają 76 st. Sami kiedyś tyle mieli. Postaram się pisać często, ale mam w tym roku wiele nauki. Raczej nie będzie tu pisać więcej osób, nie wiem. 
Okej. Kończę. Przecież jeszcze 2 notki ;D
Maiisy ~*~ Mistrz Szamanów ~*~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz