niedziela, 7 października 2012

Myszka Tygodnia !

Weee. Cześć Wam !
Dzisiaj odbył się pokaz mody na Myszkę Tygodnia na tego bloga. Bawiliśmy się świetnie. 
Nie będę przedłużać a ogłoszę dokładne wyniki z 3 serii. 

PIERWSZA SERIA - zwykły strój.

Pierwsze miejsce - Keaira.
Drugie miejsce - Surykatkaxx
Trzecie miejsce - Zemstapolaka

Uczestnicy pierwszej serii ( bez wymienionych wyżej )

Wiktorex.
Sashadel.
Zupaxx3.

DRUGA SERIA - halloween.

Pierwsze miejsce - Keaira.
Drugie miejsce - Surykatkaxx
Trzecie miejsce - Zemstapolaka

Uczestnicy drugiej serii ( b.w.w. )

Wiktorex.
Sashadel.
Patrysia.
Rexiox.

TRZECIA SERIA - lato, wakacje.

Pierwsze miejsce - Keaira
Drugie miejsce - Surykatka
Trzecie miejsce - Qomomo

Uczestnicy trzeciej serii ( b.w.w. )

Rexiox.
Gamepro.
Sashadel
Segregator
Maiisy ! ( Tak startowałam, ale będąc jurorką nie mogłam na siebie głosować więc tylko 2 głosy ;p )

JURY : Lenavir, Maiisy, Kubakubapl.

No i wygrała Keaira ! 
Moja kumpela, byłam z nią kiedyś w tribe Printed Pens.
Oczywiście po konkursie poszłyśmy na fotki, no bo jak to pokaz bez fotek ?! 
A później pododawałyśmy się do znajomych :D

Surykatkaxx - 2 miejsce.
         Qomomo - 3 miejsce
         Kea i Suri , 1 i 2 miejsce.
       Jury - Maiisy, Lenavir. 1 miejsce - Keaira
   Keaira - 1 miejsce
 razem ; p
 Ja i 2 st - Suri
 Jury Lenavir
 Ja - Jury, 3 i 2 miejsce - Qomomo i Surykatkaxx

GRATULACJE DZIEWCZYNY !
Powodzenia za tydzień jak się odbędzie. 
Dziękuję za miło spędzony wieczór !
Maiisy *___ Zjadacz Sera ___*

2 komentarze: